16.6.22

Tvrdá je to reč



    Ježiš im povedal: „Veru, veru, hovorím vám...  moje telo je pravý pokrm a moja krv je pravý nápoj." Ján 6:53‭, ‬55

       Tento text hovorí, že Jeho učenie bolo pre niektorých také ťažké, že "ho mnohí z jeho učeníkov opustili a viac s ním nechodili." Ján 6:66

        Keď sa to stalo, Ježiš nepovedal: "Počkajte, ľudia! Nesprávne ste to pochopili. Len som mal na mysli, že musíte prísť ku mne a uveriť vo mňa ako svojho osobného Pána a Spasiteľa. Nemyslíte si, že som skutočne mal na mysli, že musíte jesť moje telo a piť moju krv, však?" 

        Nie. Ježiš ich nechal odísť a potom sa obrátil k svojim učeníkom a povedal: „Aj vy chcete odísť?“ Ján 6:67

        Peter odpovedá za všetkých, ktorí veria v Pánovo eucharistické učenie, hoci tomu úplne nerozumejú alebo im to nie je úplne príjemné: „Pane, a ku komu by sme išli? Ty máš slová večného života. A my sme uverili a spoznali, že ty si Boží Svätý.“ Ján 6:68‭-‬69


🔹️ Téma : 

Sviatosti - SVÄTÉ PRIJÍMANIE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára