14.5.22

Prečo som katolík ?


Som katolík nie kvôli pápežovi.

Som katolík nie kvôli kardinálom. 

Som katolíkom nie kvôli jej kňazom, diakonom alebo náboženským vyznaniam. 

Som katolíkom nie kvôli jej nezištným misionárom.  

Som katolík nie kvôli mníchom, mníškam, alebo jej seminaristom.  

Nie som katolíkom kvôli jej odvážnym laikom. 

Nie som katolíkom, pretože je to najdlhšia inštitúcia v histórii ľudstva. 

Nie som katolíkom, pretože je to altruistická charitatívna inštitúcia číslo jedna v histórii ľudstva.  

Nie som katolíkom, pretože to je Matka Cirkev. 

Nie som katolíkom kvôli jej slávnostnej hudbe pri jej posvätných liturgiách. 

Nie som katolíkom kvôli cirkevnej histórii formovania ľudstva z temnoty do civilizácie. 

Nie som katolíkom kvôli jej rôzným lektorom, kantorom, speváckym zborom, akolytom atď.

Nie som katolíkom kvôli jej krásnym bazilikám, kostolom, seminárom, nemocniciam, kláštorom, školám, sirotincom atď.


* Prečo som teda katolík? *


✔ Som katolík, pretože to bola jediná cirkev, ktorú skutočne založil Ježiš Kristus, náš blahoslavený Pán.

(A každá iná cirkev má ľudské základy).  

✔ Som katolík, pretože to je jedna, svätá, katolícka (univerzálna a nič jej nechýba) a apoštolská cirkev.“

✔ Som katolík, pretože sa riadi magistériom skrze Sväté písmo s Duchom Svätým.

✔ Som katolík, pretože  príhovor blahoslavenej Panny Márie, svätých a anjelov Božích má veľkú moc. 

✔ Som katolík, pretože existuje odpustenie hriechov, spoločenstvo svätých, vzkriesenie mŕtvych a život večný.


Povedzte svojim známym, prečo ste KATOLÍK.


Zdroj : FB - Holy Mother Church




Téma : 

KATOLÍCKA CIRKEV 🔹️


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára