2.4.22

91. žalm

      Je dobré denne sa modliť tento aktuálny 91. žalm :


Kto pod ochranou 
Najvyššieho prebýva
a v tôni Všemohúceho 
sa zdržiava, 
povie Pánovi: 
"Ty si moje útočište
a pevnosť moja; 
v tebe mám dôveru, 
Bože môj."

Veď on sám ťa vyslobodí 
z osídel lovcov
a zo zhubného moru. 
Svojimi krídlami ťa zacloní
a uchýliš sa pod jeho perute.
Jeho pravda je štítom 
a pancierom, 
nebudeš sa báť nočnej hrôzy,
ani šípu letiaceho vo dne, 
ani moru, čo sa tmou zakráda,
ani nákazy, čo pustoší na poludnie.

I keď po tvojom boku padnú tisíce
a desaťtisíce po tvojej pravici,
teba nezasiahne. 
Budeš sa môcť dívať 
vlastnými očami a uvidíš, 
ako sa odpláca hriešnikom. 
Lebo tvojím útočišťom je Pán,
za ochrancu si si zvolil Najvyššieho. 

Nestihne ťa nijaké nešťastie
a k tvojmu stanu 
sa nepriblíži pohroma, 
lebo svojim anjelom
 dá príkaz o tebe, aby ťa strážili 
na všetkých tvojich cestách. 
Na rukách ťa budú nosiť,
aby si si neuderil nohu o kameň. 
Budeš si kráčať 
po vretenici a po zmiji,
leva i draka rozšliapeš.

Pretože sa ku mne pritúlil, vyslobodím ho,
ujmem sa ho,
 lebo pozná moje meno. 
Keď ku mne zavolá, 
ja ho vyslyším
a budem pri ňom v súžení,
zachránim ho i oslávim. 
Obdarím ho dlhým životom
a ukážem mu svoju spásu.

Amen.


      Je veľmi dobré modliť sa recitovaním Božieho slova, niekedy si do neho vložiť svoje meno alebo našej krajiny.


Zdroj : FB - Vladimír Repka


Video : 
91. žalm


Blog o Katolíckej cirkvi nájdete 
aj na TikToku (klikni)



🔹️ Témy :






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára