19.2.22

Ježiš alebo moje ego ?

 

      Poď ku Mne, keď ťa niečo bolí a Ja utíšim tvoju bolesť.

       Poď ku Mne, keď sa raduješ a Ja sa budem tešiť s tebou, mnohonásobne znásobím tvoju Radosť. 

     Som Všetko, čo potrebuješ a vtedy, keď to potrebuješ. 

       Vo Mne nachádzajú naplnenie tvoje najtajnejšie túžby.

Čítať ďalej :

       Tento vek je vekom pomoci sebe samému. Kníhkupectvá sú plné kníh o  tom, „ako sa stať jednotkou", ako si pomôcť sám a ako zo seba urobiť stred všetkého.

       Hlavným cieľom týchto metód je stať sa sebestačným a sebavedomým. Ty si však bol povolaný vydať sa cestou málo vychodenou - cestou neustálej dôvery vo Mňa. 

      Ozajstná dôvera vychádza z poznania, že v Mojej Prítomnosti si úplný. Všetko, čo potrebuješ, má vo Mne svoj náprotivok.


Ja som vinič, vy ste ratolesti. 
Kto ostáva vo mne a ja v ňom,
 prináša veľa ovocia;
 lebo bezo mňa 
nemôžete nič urobiť.

Ján 15:5


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára