25.10.21

Sviatok Všetkých svätých a Pamiatka zosnulých


sviatok Všetkých svätých


            "Dušičky" sú pre duše v očistci a sviatok Všetkých svätých je pre duše v nebi. 


Čítaj ďalej :

Sviatok Všetkých svätých
- 1. november

             V novembri sa modlíme ku svätým častejšie a prosíme ich o orodovanie u nášho Boha a ďakujeme im. 🌸🙏

              Môžme si upraviť aj svoj domov a vystaviť obrázky našich obľúbených svätých. Rodina aj my budeme takto viac vnímať tento sviatok. Obzvlášť to môže byť užitočné v rodine s deťmi, ktoré len začínajú vnímať katolícke sviatky. 

             Ja som si pripravila NÁSTENKU - magnetickú, pridala som písmenká, obrázky a ozdoby - papierové kvety. Nemala som magnetické písmená, tak som si na písmenká zo spodu prilepila kúsky magnetickej fólie (alebo som postrihala starú mäkkú magnetku). Tak isto som to urobila s kvetmi. Na obrázky som nič nelepila, iba ich pripevnila pomocou magnetiek na tabuľu. 

            Obrázky svätých nemusia byť kúpené. Vystrihnite ich z časopisu alebo zo starého katolíckeho kalendára.



Pamiatka zosnulých - "Dušičky"
- 2. november
            
        Na začiatku novembra sa modlíme  aj  za  duše  v  očistci.   Modlíme sa za svojich blízkych, verných zosnulých a za odpočinok ich duše.
               V skutočnosti nevieme, či sú v nebi, v pekle, či v očistci. Ale modlíme sa za všetkých. Veríme, že sú v očistci a dúfame, že sú v nebi. 


Pamiatka zosnulých
koláž, zdroj : google


       Môžme si pre našich blízkych zosnulých pripraviť podobnú nástenku. Alebo jednoducho položíme fotky na poličku a zapálime sviečku alebo viac sviečok. 

           Je bežnou tradíciou, že sa tieto sviatky ideme pomodliť aj na cintorín. Počas týchto sviatkov môžme takto získať aj úplné odpustky.   


           A neoslavujme haloween, je to "sviatok" satanistov a zlých duchov.



🔹️ Témy :

---》 Katolícky kalendár 📅 - Sviatok - VŠETKÝCH SVÄTÝCH a PAMIATKA ZOSNULÝCH

---》 Katolícky DOMOV 🏠

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára