21.1.22

Animo Christi - Duša Kristova, posväť ma

Spievaná modlitba latinsky



Celé video 

⬇️

Myriam Manca - Animo Christi

na youtube :



Duša Kristova, posväť ma

Anima Christi, 

sanctifica me


Duša Kristova, posväť ma
Anima Christi, sanctifica me

Telo Kristovo, zachráň ma
Corpus Christi, salva me

Krv Kristova, opoj ma
Sanguis Christi, inebria me

Voda Kristovho boku, umy ma
Aqua lateris Christi, lava me

〰️〰️
Kristovo umučenie, posilni ma
Passio Christi, conforta me

Ó, dobrý Ježiš, počuj ma
O bone Iesu, exaudi me

Skryť svoje rany
Intra vulnera tua absconde

Schovaj ma
Absconde me

〰️〰️
Duša Kristova, posväť ma
Anima Christi, sanctifica me

Telo Kristovo, zachráň ma
Corpus Christi, salva me

Krv Kristova, opoj ma
Sanguis Christi, inebria me

Voda Kristovho boku, umy ma
Aqua lateris Christi, lava me

〰️〰️
Nedovoľ, aby som bol od teba oddelený
Ne permittas a te me separari

Ochráň ma pred zlým nepriateľom
Ab hoste maligno defende me

Zavolaj ma v hodine mojej smrti
In hora mortis meae voca me

Zavolaj ma
Voca me

〰️〰️
Duša Kristova, posväť ma
Anima Christi, sanctifica me

Telo Kristovo, zachráň ma
Corpus Christi, salva me

Krv Kristova, opoj ma
Sanguis Christi, inebria me

Voda Kristovho boku, umy ma
Aqua lateris Christi, lava me

〰️〰️
A ponúknite mi, aby som prišiel k vám
Et iube me venire ad te

Aby som ťa chválil s tvojimi svätými
Ut cum Sanctis tuis laudem te

V nekonečných vekoch
In infinita saecula saeculorum

Amen
Amen



🔹️
Ďalšie spievané modlitby nájdete tu :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára