20.1.22

Lizzie - Prečo som sa stala katolíčkou

Aj keď to bolo ťažké...

zdroj : youtube


       Lizzie je bývalá protestantka a vo svojom videu hovorí : 

"Neznášala som katolicizmus, keď som vyrastala. Tak tvrdo som bojovala, aby som sa z toho intelektuálne dostala. Chcela som byť čokoľvek, len nie katolíčka.


Milovala som byť protestantkou. Vyrastala som v cirkvi nazývanej Cirkev Kristova ! Cirkev Kristova mi stále chýba. Doslova mi je do plaču, keď myslím na to, aké ťažké to bolo, keď som musela povedať mojim rodičom, že som sa stala katolíčkou.

Veľa ľudí na mňa tlačilo, aby som to povedala, pretože ľudia to tušili. A dôvod, prečo som to nechcela povedať je, že môj youtube kanál je verejný. Každý v mojom osobnom živote o tom vedel. A ja som nechcela, aby všetci ľudia z mojej školy a z mojej cirkvi, v ktorej som vyrastala, o tom vedeli tiež, pretože to bola akoby zrada.
Ja som nechcela konvertovať, ale verila som, že to má skutočný zmysel, že to je skorá Cirkev, apoštolská Cirkev, ktorá sa riadi Bibliou viac, než nejaký iný druh kresťanstva."



Ak hovoríte anglicky,
celé video od
si môžte pozrieť aj tu a na youtube :

⬇️



Lizzie oslovili z Biblie tieto verše :

Na druhý deň si zástup, čo zostal na druhom brehu mora, všimol, 
že tam bola iba jedna loďka 
a že Ježiš nenastúpil na loď so svojimi učeníkmi, ale že sa učeníci odplavili sami. 

A z Tiberiady prišli iné lode k miestu, kde jedli chlieb, keď Pán vzdával vďaky. No zástup zbadal, že tam nie je ani Ježiš, ani jeho učeníci. Preto aj oni nastúpili na loďky, prišli do Kafarnauma a hľadali Ježiša.

 Keď ho na druhom brehu mora našli, povedali mu: „Rabbi, kedy si sem prišiel?“ Ježiš im odpovedal: „Veru, veru, hovorím vám: Nehľadáte ma preto, že ste videli znamenia, ale preto, že ste jedli z chlebov a nasýtili ste sa. Nezháňajte sa za pominuteľným pokrmom, ale za pokrmom, ktorý ostáva pre večný život, a ten vám dá Syn človeka. Lebo jeho označil Otec, Boh, svojou pečaťou.“ 

Povedali mu: „Čo máme robiť, aby sme konali Božie skutky?“ Ježiš im odpovedal: „Boží skutok je veriť v toho, ktorého on poslal.“ Povedali mu: „Aké znamenie urobíš, aby sme videli a uverili ti? Čo urobíš? Naši otcovia na púšti jedli mannu, ako je napísané: »Dal im jesť chlieb z neba.«“ Ježiš im odvetil: „Veru, veru, hovorím vám: Nie Mojžiš vám dal chlieb z neba, ale môj Otec vám dáva pravý chlieb z neba. Lebo Boží chlieb je ten, ktorý zostúpil z neba a dáva svetu život.“ 

Povedali mu: „Pane, vždy nám dávaj taký chlieb.“ Ježiš im povedal: „Ja som chlieb života. Kto prichádza ku mne, nikdy nebude hladovať, a kto verí vo mňa, nikdy nebude žízniť. Ale už som vám povedal: Aj ste ma videli, a neveríte. Všetko, čo mi dáva Otec, príde ku mne. A toho, kto prichádza ku mne, neodoženiem, lebo som nezostúpil z neba, aby som plnil svoju vôľu, ale vôľu toho, ktorý ma poslal. 

A vôľa toho, ktorý ma poslal, je, aby som nestratil nič z toho, čo mi dal, ale aby som všetko vzkriesil v posledný deň. Lebo vôľa môjho Otca je, aby každý, kto vidí Syna a verí v neho, mal večný život; a ja ho vzkriesim v posledný deň.“ 

Židia na neho šomrali, lebo povedal: „Ja som chlieb, ktorý zostúpil z neba,“ a hovorili: „Vari to nie je Ježiš, Jozefov syn, ktorého otca a matku poznáme? Ako teda hovorí: »Zostúpil som z neba!?«“ 

Ježiš im odpovedal: „Nešomrite medzi sebou! Nik nemôže prísť ku mne, ak ho nepritiahne Otec, ktorý ma poslal. A ja ho vzkriesim v posledný deň. 

U prorokov je napísané: »Všetkých bude učiť sám Boh.« A každý, kto počul Otca a dal sa poučiť, prichádza ku mne. Nie že by bol niekto videl Otca; iba ten, ktorý je od Boha, videl Otca.


🔹️
Viac článkov na blogu
 o Lizzie a jej viere nájdete tu :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára